NLPSC

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Netherlands PenSpinning Community


    Regels - LEES MIJ

    Zamorix
    Zamorix
    Admin


    Aantal berichten : 51
    Registratiedatum : 05-02-10
    Leeftijd : 31

    Regels - LEES MIJ Empty Regels - LEES MIJ

    Bericht  Zamorix vr feb 05, 2010 8:16 pm

    Dit zijn de officiële regels van NLPSC. Lees ze voordat je een account aanmaakt op dit forum!

    #1 Niet spammen
    Je mag niet spammen! spammen = meerdere berichten plaatsen zonder enige reden.
    voorbeeld:

    Jan:--------------------------Post 23
    Hoi:)
    Jan:--------------------------Post 24
    Alweer hoi:)

    Deze regel geldt voor zowel de chatbox, als de topic's. Als een moderator ziet dat je spamt, krijg je een waarschuwing.
    als hij het daarna nog een keer ziet, wordt je gebanned voor onbepaalde tijd.

    #2 Respect
    Heb respect voor de mening van de andere NLPSC gebruikers.
    Heb je dit niet? -houd dan gewoon je mond.
    als je dit niet kan, wordt je gebanned voor, een door de moderators bepaalde, tijd.

    #3 Één account
    Je mag maar één account hebben. Als iemand je erop betrapt, dat je twee of meerdere accounts hebt, verwijder ik je minst gebruikte account.

    #4 Topic posten
    Als je een nieuw topic wil aanmaken, doe dat dan in de goede categorie. post dus bijvoorbeeld geen topic over "RSVP MX", in de categorie gewone pennen.

    #5 Dubbele topic's
    Als je een topic wil aanmaken, kijk dan eerst, of je een topic vindt waar jou vraag al instaat/je vraag over gaat. Als je een topic vindt dat over jou vraag gaat, plaats daar dan je vraag.
    Als je er geen vind, maak dan pas een nieuw topic aan.

    #6 Quoten
    Als je een post van iemand wil quoten, en het is veel tekst, of er staan foto's in, gebruik dan de spoiler functie.
    voorbeeld:
    Spoiler:


    #7 Oude topic's
    Probeer om oude topic's niet weer naar boven te halen, door alleen maar "Dat vind ik ook" te posten.
    Als je ze wel weer naar boven wil halen, doe dat dan met een rede.

    #8 Feedback
    als je met iemand hebt geruild, en je wilt hem Feedback geven, doe je dit door een bericht op zijn profiel( Visitor messages ) te plaatsen, met daarin een + of -, en waarom je dat vindt.
    Voorbeeld:
    +, omdat ik alle pennen goed verpakt en snel heb gekregen.


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    -de regels kunnen veranderen!

    -Geschreven door Tixor

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu di mei 07, 2024 3:35 am