Tijdens de gathering in Schiphol hebben ik en een aantal anderen eens na zitten te denken over hoe wij het beste nieuwe mensen aan kunnen trekken tot deze hobby buiten het rondzwaaien van een papier met nlpsc.actieforum.com erop. Zo zijn wij op het idee gekomen om een promotievideo te maken voor wie het aanlokkelijk voor niet-penspinners is om wel te beginnen met penspinnen.
Dit is geen NLPSC 1st, dit is niet een video om te laten zien waar wij staan in verhouding met de rest van de wereld. Dit is nu een video om nieuwe members te krijgen. Hiervoor moeten wij een professionele video hebben. Een video waarna iemand na een aantal die aantal minuten denkt: "DAMN, dat wil ik ook kunnen!"
Daarom moet dit niet een video zijn dat simpelweg skill laat zien. Het moet laten zien wat er precies mogelijk is in de wereld van penspinning. Verschillende styles, alle soorten tricks. Het hoeft niet allemaal in 1 combo, maar we moeten het wel allemaal laten zien.
Dit is tot nu toe een lijstje van dingen die geniaal zouden passen.
- Één hele grote spin
- Een aantal continuous tricks
- Verschillende stijlen, japans, flawless, bonkura/s777 stijl?
- Aerials
- 1p2h, 2p1h, 2p2h
- Kan iemand van jullie een illusie, dat zou er ook netjes in passen.
Natuurlijk zijn dit maar een paar dingen. Maar hetgene dat we doen moet er ook beheerst en goed uitzien. De achtergrond moet bijvoorbeeld wel een beetje netjes zijn. Maar dit kan ik natuurlijk niet alleen. Deze video is voor heel NLPSC, dus ook heel NLPSC moet hiervoor zijn best doen.
We hebben dus ook een goede editor nodig die een nadruk op de awesomeness van penspinnen legt. Die de muziek het penspinnen nog erger na laat dreunen.
Nu we het toch over de muziek hebben, Zamorix en ik hebben eigenlijk al stiekem een nummer uitgekozen van een Nederlandse artiest die wereldwijd eigenlijk al redelijk beroemd is. Hier het nummer:
https://www.youtube.com/watch?v=h5-Z6Kd4Yf4
Dus wij zouden [als we dit nummer kiezen] 2 minuten en 27 sekonden hebben om alles te laten zien wat we kunnen en iedereen hetzelfde willen laten doen. Kunnen wij dat? Natuurlijk.
We moeten nu dus alles gezamelijk afspreken. Het lijkt me verstandig als we eerst bekijken wat iedereen kan en wil, zodat we geen dubbele video's hebben. Daarna even kijken welke tijden welke stijlen, welke tricks kunnen gebruiken, en op die basis de video's maken. Daarna voor elke tijdsinterval even kijken wie wat heeft gemaakt, en dan suggesties maken hoe het desnoods beter kan.
Dus, is iedereen het hier mee eens? Zullen we NLPSC eens bekend maken op het internet?
-Erirornal Kraione