Lockerz is een site waar je gratis prijzen kan innen door middel van PTZ (punten)
die punten verdien je door in te loggen krijg je 2 ptz daarna een vraag te beantwoorden al schrijf je donder op je krijgt 2ptz.Daarnaast is er Play je kan vids kijken en daar voor krijg je ook 2 punten(ik speel de vids gewoon af en doe andere dingen ^^).Je krijgt minimaal 4 punten per dag daarnaast kan je zelf bepalen wanneer je die vids wil kijken.een PS3 spel bijvoorbeelds is maar 100 punten dus dat is dan binnen 10-25 dagen punten sparen en redeemen^^.
Maar je kan niet zomaar member worden je moet worden geinvited als je me niet geloofd hier is het www.lockerz.com .
Je kan verschillende prijzen redeemen van Laptops tot ipods .
Ik ben Zlister = Premium member krijg ik 2X zoveel punten als normale members.
En ook een free tshirt ik heb al 2 prijzen gekregen en me free tshirt
shirt+razer muismat een profesionele een 2gb pizza usb.
Dus als je een account wilt hebben post je email adres gewoon hier.
en ze zijn betrouwbaar met gegevens adress ecetra
EN OOK PAYPAL CASH VOOR PENNEN DAARVOOR DOE IK HET ^^
die punten verdien je door in te loggen krijg je 2 ptz daarna een vraag te beantwoorden al schrijf je donder op je krijgt 2ptz.Daarnaast is er Play je kan vids kijken en daar voor krijg je ook 2 punten(ik speel de vids gewoon af en doe andere dingen ^^).Je krijgt minimaal 4 punten per dag daarnaast kan je zelf bepalen wanneer je die vids wil kijken.een PS3 spel bijvoorbeelds is maar 100 punten dus dat is dan binnen 10-25 dagen punten sparen en redeemen^^.
Maar je kan niet zomaar member worden je moet worden geinvited als je me niet geloofd hier is het www.lockerz.com .
Je kan verschillende prijzen redeemen van Laptops tot ipods .
Ik ben Zlister = Premium member krijg ik 2X zoveel punten als normale members.
En ook een free tshirt ik heb al 2 prijzen gekregen en me free tshirt
shirt+razer muismat een profesionele een 2gb pizza usb.
Dus als je een account wilt hebben post je email adres gewoon hier.
en ze zijn betrouwbaar met gegevens adress ecetra
EN OOK PAYPAL CASH VOOR PENNEN DAARVOOR DOE IK HET ^^
Laatst aangepast door SuriNaruto op za feb 27, 2010 6:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt